تازه های سایت

کد مطلب: 44584
17. دى 1399 - 8:22
رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند از اهدای تبلت به دانش‌آموزان زیر پوشش این مجموعه با همکاری خیران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی ملکی اظهار کرد: با همکاری جمعی از خیرین شهرستان نهاوند طی سال تحصیلی جاری هشت تبلت برای دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد که فاقد گوشی بودند تهیه و به آنها اهدا شد.

وی  با بیان اینکه این اقدام در راستای کمک‌های مومنانه صورت گرفت که تعدادی از خیرین با اهدای تبلت در این عمل نیکوکارانه مشارکت کردند افزود: در حال حاضر تعداد ۹۵۰ دانش‌آموز و ۷۵ دانشجو زیر پوشش کمیته امداد هستند که از کمک هزینه‌های تحصیلی برابر با وضعیت موجود بهره مند می‌شوند. 

 رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند با بیان اینکه ما برای دانشجویان زیر پوشش کمک هزینه تحصیلی پرداخت کرده‌ایم و تبلت یا گوشی تا کنون به آنها اهدا نشده است گفت: به منظور تامین گوشی مورد نیاز سایر دانش‌آموزان زیر پوشش اعلام کردیم در صورت آمادگی خیرین برای تامین نیمی از هزینه تبلت ما نیز نصف آن را پرداخت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تا کنون در این زمینه هیچ خیری اعلام آمادگی نکرده که از آنان دعوت می‌کنیم با توجه به اینکه هنوز برخی از دانش‌آموزان برای حضور در شبکه شاد با مشکل مواجه هستند در این زمینه کمیته امداد را یاری دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما