تازه های سایت

کد مطلب: 44569
16. دى 1399 - 8:22
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب مدافع سلامت در اجرای این طرح مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری اظهار داشت: از ابتدای آذرماه طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» با هدف مقابله و مبارزه با انتشار ویروس کرونا در ۷۸ محله شهرستان نهاوند با محوریت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت و درمان اجرا شده است.

او گفت: نیروهای مدافع سلامت در قالب ۲۳۸ تیم به صورت خانه‌ به‌ خانه تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا در این طرح فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: در این طرح شهرستان به ۲۰ منطقه تقسیم شده و در هر منطقه نمایندگان شبکه بهداشت، بسیج، سپاه و روحانیان به منازل مراجعه کرده و افراد مبتلا و مشکوک به کرونا را شناسایی می‌کنند.

مختاری پیگیری روند بهبودی مبتلایان و قطع زنجیره انتقال کرونا را از مهمترین اهداف این طرح دانست و گفت: با همکاری و تعامل خوب دستگاه های متولی توانستیم با اجرای این طرح وضعیت شهرستان را از قرمز حاد به زرد برسانیم، اما باید این وضعیت تداوم یابد.

دبیر ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در نهاوند از مردم خواست: همچنان شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی گذشته برنگردیم.

وی تاکید کرد: باید برای اجرای این طرح همه پای کار و مسئولیت‌پذیر باشند و اگر هر دستگاهی در چارچوب این طرح به وظایف خود عمل کند دستاوردهای خوبی خواهیم داشت.

مختاری افزود: از ابتدای شیوع بحران شیوع کرونا در شهرستان بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و در این طرح نیز بسیجیان به صورت خودجوش حضور دارند.

دیدگاه شما