تازه های سایت

کد مطلب: 44556
15. دى 1399 - 8:56
در دیدار نماینده نهاوند در خانه ملت با معاون علمی رئیس جمهور مقرر شد؛
تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی برای توسعه مرکز نوآوری نهاوند
در دیدار نماینده نهاوند در مجلس با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مقرر شد ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مرکز نوآوری نهاوند اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در خصوص مشکلات شهرستان در این حوزه دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد مبلغ چهار میلیارد تومان جهت تجهیز ساختمان مرکز نوآوری های نهاوند اختصاص یابد.

در ادامه این جلسه علاوه بر مورد فوق مسائل دیگری در خصوص برندسازی گیاه گشنیز و گیاهان دارویی، عسل، تحقیق و توسعه در زمینه‌‌های دانش بنیان مد نظر قرار گرفت.

همچنین توسعه‌ی صنعت گردشگری و زیر ساخت‌های نوین گردشگری و‌ ایجاد اقامتگاه های بوم گردی و تحقیقات علمی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

اخذ امتیازات جدید از شرکت توانیر برای شهرستان نهاوند

همچنین در جلسه دیگری نماینده نهاوند با مدیر عامل شرکت توانیر دیدار کرد.

پیرو جلسات قبلی شهبازی با مدیر عامل توانیر که منجر به موافقت تأمین اعتبار دو پست برق ۲۳۰/۶۳ و ۶۳/۲۰ شد با توجه به تبصره های مختلف بودجه و فرصت های بودجه ی ۱۴۰۰ که توانیر می تواند از آن در راستای توسعه ی نیروگاه ها و بهسازی خطوط فرسوده و بهبود تولید برق استفاده کند با رایزنی های صورت گرفته بر تسریع روند مصوبات قبلی به نفع شهرستان نهاوند تاکید شد.

همچنین مقرر شد با هماهنگی مجمع نمایندگان استان و بویژه شهبازی نماینده نهاوند و با پیگیری از طریق کمیسیون تلفیق اقدامات لازم در خصوص توسعه نیروگاه ها و بهسازی خطوط برق صورت پذیرد.

همچنین در این جلسه مصوب شد با کمک شرکت توانیر، پروژه هایی که شرکت برق استان در نهاوند در حال اجرا است و در دستورکار قرار دارد از حیث تأمین اعتبار و تسریع در روند اجرا در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما