تازه های سایت

کد مطلب: 44547
14. دى 1399 - 9:00
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیروزی بر گل گهر اتفاق بزرگی برای استقلال بود اما باید این بازی فراموش شود و تمرکز تیم متوجه تیم خطرناک آلومینیوم شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، آبی پوشان تهران در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر موفق شدند تیم خوب و صدرنشین گل گهر را در سیرجان شکست داده تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرند. در خصوص این بازی اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازی با کیفیتی را از دو تیم دیدیم. نیمه اول بازی کاملاً در اختیار استقلال بود اما در نیمه دوم به خصوص در دقایق پایانی گل گهر فشار بی امانی آورد که با مقاومت آبی پوشان همراه بود.

وی اضافه کرد: اگر وریا غفوری پنالتی دوم را گل می‌کرد و تفاضل دو تیم ۳ گل می‌شد، گل گهر به لحاظ روانی آنقدر توان نداشت که در اواخر بازی این فشار را بر استقلال وارد کند. به هرحال این بازی با پیروزی آبی پوشان تمام شد و ما هم خوشحالیم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: این بازی با همه اتفاقاتش تمام شد و به تاریخ پیوست و باید مجموعه تیم همه تمرکز خود را روی دیداری بگذارند که حریف روبروی آنها تیم خطرناکی است. خطیبی همیشه تیم‌های خطرناکی را در لیگ برتر دارد که می‌توانند برای تیم‌های بزرگ دردسر ساز باشند. فراموش نکنیم همین آقای خطیبی فصل گذشته با تیم ماشین سازی رفت و برگشت در تهران و تبریز استقلال را شکست داد. پس به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم گرفت.

کارگرجم گفت: دست کم گرفتن تیم حریف در بازی فوتبال سَم است و می‌تواند گریبان هر تیمی را بگیرد. حالا که استقلال به صدر جدول رسیده باید از تک تک امتیازاتش مراقبت کند تا این موقعیت را از دست ندهد. حفظ صدر جدول از به دست آوردن آن بسیار دشوارتر است. ما صدر جدول را به صورت تضمینی تنها در صورت پیروزی حفظ می‌کنیم و این بدان معناست که استقلال از آلومینیوم فقط و فقط پیروزی می‌خواهد.

منبع: مهر

دیدگاه شما