تازه های سایت

کد مطلب: 44505
11. دى 1399 - 7:42
بسیج دانشجویی نهاوند برای اولین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی برای زنده نگه‌داشتن این شهید و خدمت به شهروندان و نیازمندان انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، در روزهای کرونایی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند با حضور در برنامه‌های مختلف و با فعالیت در بخش بهداشت و درمان همپای مدافعان سلامت در مراکز درمانی نهاوند به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کرد.

جهادگران بسیج دانشجویی نهاوند به تأسی از سردار دل‌ها که در بحران‌ها یار و یاور محرومان و مردم بودند شبانه‌روز در حال تلاش بوده و هستند و کمک شایانی به بخش سلامت کردند و در کمک به محرومان هم پیشگاه هستند.

با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز بسیج دانشجویی نهاوند در راستای کمک به نیازمندان اقدام به جمع‌آوری بسته‌های غذایی کردند و آن‌ها در بین ایتام و نیازمندان توزیع کردند.

این بسیجیان که هرکجا لازم بود با نیت خالصانه وارد شدند پویشی را با برای جمع‌آوری نذورات مردم و کمک به نیازمندان به راه انداختند تا رد سالگرد شهید سلیمانی در اختیار نیازمندان قرار دهند.

گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی نهاوند با توجه به فرارسیدن اولین سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت از امام زمان (عج) و آن شهید والامقام نسبت به تهیه و توزیع غذای نذری در بین نیازمندان شهرستان اقدام می‌کند.

این گروه جهادی اعلام کرده است برای تحقق هرچه بهتر این اقدام نیازمند همت و یاری شما مردم مهربان و خیرین عزیز هستیم.

جشنواره مردمی فیلم عمار نیز در شهرستان نهاوند با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان به یاد شهید سلیمانی و شهید فخری زاده اجرا شد تا در بخش فرهنگی و بصیرت افزایی نیز نقش بسیجیان مشخص شود.

در این جشنواره همه‌روزه فیلم‌های ارزشی و با محوریت شهدای مقاومت با رعایت دستورات بهداشتی برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

همچنین حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند به مناسبت این ایام مسابقه دل نوشته "سردار دل‌ها " را برگزار می‌کنند تا یاد شهید عزیز را گرامی بدارند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند دل نوشته‌های خود را در رابطه با اولین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پیام‌رسان‌های مختلف به شماره ۰۹۱۸۶۳۶۹۶۱۳ و یا به ایمیل basijdaneshjoeinahavand@gmail.com ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار برای حضور در این جشنواره ۱۵ دی‌ماه خواهد بود و به نفرات برتر از طرف بسیج دانشجویی نهاوند جوایزی اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما