تازه های سایت

کد مطلب: 44504
11. دى 1399 - 7:41
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد
فعالیت ۲۳۸ تیم در طرح شهید «سلیمانی» نهاوند
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۲۳۸ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان نهاوند با هدف بررسی آخرین وضعیت مقابله با ویروس کرونا در شهرستان و نحوه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به ریاست فرماندار نهاوند و با حضور فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان، بخشداران و سایر اعضای این ستاد در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در این شهرستان با محوریت اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: از ابتدای آذر ماه طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در ۷۸ محله به مرحله اجرایی رسیده است.

سرهنگ علی مختاری گفت: با همکاری شبکه بهداشت، بسیج و فرمانداری شهرستان و سایر ادارات و دستگاه‌های ذیربط توانستیم با اجرای این طرح وضعیت شهرستان را از قرمز حاد به زرد برسانیم، اما باید این وضعیت را تداوم دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: ۲۳۸ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

دبیر ستاد پیشگیری مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند که به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی گذشته برنگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما