تازه های سایت

کد مطلب: 44502
11. دى 1399 - 7:38
مسئول مجمع خیرین قرآنی نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مسابقه دلنوشته با عنوان «پیمان ماندگار» برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، صفی‌الله خرم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:  به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مسابقه دلنوشته با عنوان «پیمان ماندگار» از سوی مجمع  خیرین قرآنی در شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه از حدود ۱۰ روز پیش به صورت استانی انجام شد که خوشبختانه با استقبال دور از انتظاری روبرو شد افزود: در این مسابقه که روز گذشته آخرین مهلت آن به پایان رسید بیش از ۱۵۰۰ نفر از سراسر استان دلنوشته های خود را به یاد سردار سلیمانی برای این مجمع ارسال کردند که در حال حاضر کارهای دریافتی توسط هیات داوران در حال ارزیابی است.

 مسئول مجمع خیرین قرآنی نهاوند با بیان اینکه در نظر داریم از ۴۲ نفر از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل آید افزود: با توجه به اینکه در چهل دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌بریم لذا از ۴۲ نفر که حائز برترین آثار ارسالی باشند تجلیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی امکان برگزاری همایش وجود ندارد در صورتی که شرایط در دهه فجر مهیا شود به صورت حضوری از صاحبان آثار پذیرفته شده تجلیل می‌شود و در صورتی که امکان برگزاری حضوری مراسم وجود نداشته باشد پول نقد به حساب آنان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما