تازه های سایت

کد مطلب: 44476
9. دى 1399 - 8:32
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از اهدای ۱۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار نهاوند توسط خیّرین نیکوکاری از استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی گفت: با توجه به شرایط کرونایی یکی از نیاز‌های اصلی دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری، داشتن تبلت و یا گوشی هوشمند است.

وی اظهار داشت: در روزهای گذشته توسط همکاران فرهنگی و دیگر خیرین شهرستان چندین دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است و این کار ادامه می یابد.

دارایی افزود: همچنین طی اقدامی ارزشمند و خداپسندانه، خیّرین نیکوکار و گرانقدری از استان تهران، تعداد ۱۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و فاقد گوشی شهرستان تهیه و به آنان اهدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با قدردانی از این کار خیر گفت: این تبلت ها با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و اهدا شدند.

وی اظهار داشت: در سایه این همدلی، تعدادی از دانش‌آموزان نیازمندی که به خاطر نداشتن گوشی از برنامه‌های متنوع آموزشی محروم مانده بودند امکان حضور در شبکه شاد را پیدا کردند که جای قدردانی دارد.

دارایی در پایان گفت: از این نیکوکاران گرانقدر و تمام خیّرینی که با اهدای گوشی هوشمند و تبلت زمینه‌ی بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های مجازی شبکه شاد را فراهم می‌آورند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم خیرین بیشتری به این کار خیر اقدام کنند.

دیدگاه شما