تازه های سایت

کد مطلب: 44475
9. دى 1399 - 8:30
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته با افزایش ۱۶ بیمار جدید شمار بیماران کرونایی استان به ۹ هزار و ۷۶۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۷۶۰ نفر رسید.

وی با تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۹ مورد بوده که از این تعداد ۴۸ مورد در بخش عادی و  ۱۰ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمانی ۳۸ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت ۴ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: شمار جانباختگان کرونایی استان همدان نیز از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۳، بهار ۵۵۹، تویسرکان ۶۰۰، رزن ۳۸۶، درگزین ۱۶۶، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۱۳ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۲در نهاوند و سه هزار و ۷۲۴ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۵ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

دیدگاه شما