تازه های سایت

کد مطلب: 44452
7. دى 1399 - 8:41
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند از برترین های استان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه فرماندار نهاوند، معاون سازمان برنامه و بودجه استانداری همدان، بخشدار بخش مرکزی نهاوند در مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این نشت، اظهار کرد: خوشبختانه اعضای مجمع خیرین ازدواج آسان شهرستان نهاوند افرادی توانمند و فعال در استان همدان و کشور هستند و این مجمع با اقدامات این عزیزان از برترین های استان و کشور است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از هر زمانی نیازمند اقدام و عمل و جهادی در همه حوزه ها خصوصا جوانان است، گفت: در خصوص تجهیزات مجمع ازدواج نهاوند هرچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

سیفی، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود برای تنوع در برگزاری مراسم های عقد با تالارها تفاهم نامه ای امضا شود تا این عزیزان نیز همچون بقیه جوانان در تالارها مراسم داشته باشند.

وی گفت: کرونا علیرغم تلخی هایی که دارد و متاسفانه روزانه تعدادی از هموطنان را به کام مرگ می‌کشاند برای تغییر سبک زندگی ما مفید بود چراکه متوجه شدیم برخی اقدامات که برای سلامتی روح و جسم ضرر دارد را باید کنار بگذاریم.

در ادامه این نشست مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در ادامه، گفت: خدمت به جوانان و همچمین انجام امورات خیر توفیقی است که قسمت هر کسی نمی شود.

وی گفت: مجمع خیرین ازدواج نهاوند یک مجموعه پویا است که برای تداوم فعالیت آن از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنند.

در ادامه نیز علی کاویانی، رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند، گفت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند با حمایت خیرین سه سال متمادی رتبه نخست استان همدان را کسب کرده است.

وی گفت: یک هزار و ۲۵۰ خیر در شهرستان و سایر نقاط کشور شناسایی شده اند که نسبت به حمایت از زوج های جوان نهاوند برای ترویج ازدواج آسان اقدام می‌کنند.

برای تامین برخی اقلام تعامل و همکاری های خوبی با برخی موسسات و شرکت های بزرگ کشور صورت گرفته است.

رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند، گفت: در سال جاری ۱۷ جهیزیه به زوج های جوان اهدا و ۳۴ پرونده دیگر نیز در دستور کار برای است.

دیدگاه شما