تازه های سایت

کد مطلب: 44430
5. دى 1399 - 0:30
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ نفر با علائم تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا ویروس در استان همدان گزارش شده است.

او بیان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۷ نفر بدخیم و۱۷ نفر در آی سی یو بستری شدند و ۳۵ نفر در بیمارستان در بخش عادی تحت درمان هستند.

طاهری افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس، ۹ هزار و ۷۰۱ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۳ نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند، گفت: تعداد فوتی‌های کرونای استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۹۵نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تصریح کرد: آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد ۳۴۴نفر، بهار ۵۵۴ نفر، تویسرکان ۵۹۵ نفر، رزن ۳۷۹ نفر، درگزین ۱۶۴ نفر، فامنین۱۷۲ نفر و کبودر آهنگ ۶۰۸ نفر بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان ملایر یک هزار و ۸۱۸نفر، نهاوند یک هزار و ۸۷ نفر و همدان سه هزار و ۷۱۶نفر به کرونا مبتلا شدند و ۲۶۴ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

طاهری با تاکید بر اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و حضور نیافتن در اجتماعات مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است، گفت: خواب کافی، استفاده از میوه و سبزیجات و عدم اضطراب و استرس در پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس بسیار مهم است.

او تاکید کرد: به دلیل رعایت افراد و اعمال محدودیت‌ها استان همدان در وضعیت نارنجی قرار گرفت، اما نباید فراموش کنیم که اگر عادی انگاری شود و دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا در استان رعایت نشود، دوباره به وضعیت قرمز باز می‌گردیم.
انتهای پیام/ م

دیدگاه شما