تازه های سایت

کد مطلب: 44429
5. دى 1399 - 0:28
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های مختلف به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات در این زمینه همکاری کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت با حضور فرماندار نهاوند، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و سایر دستگاه‌های ذیربط با هدف یکپارچگی برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های مختلف، برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این جلسه اظهار کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، شهرداری‌های شهرستان هم در کنار سپاه نسبت به تولید محتوا در فضاهای مجازی و حقیقی اقدام و خوراک تبلیغاتی را برای استفاده کاربران در شهرستان در این ایام ایجاد کنند.

سرهنگ علی مختاری با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های مختلف به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت افزود: در شهرها و روستاها هم فضاسازی متناسب با ایام انجام می‌شود و باید همه دستگاه‌ها و ادارات در این زمینه همکاری کمک کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر دشمن در تبلیغات علیه مسئولین نظام گفت: نقش تبلیغات در این ایام بسیار مؤثر بوده و نقش مهمی دارد و ما نباید منفعل عمل کنیم بلکه با تبیین برجستگی‌های ابعاد شخصی مسئولین نظام، هدف شوم دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از استفاده حداکثری از فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های این ایام، غبارروبی گلزار شهدا، در صورت امکان سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه فیلم، عکس مسابقات نقاشی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و توزیع پک‌های بهداشتی، کمک های مومنانه و ... از جمله این برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این ایام عنوان کرد.

* شهید سلیمانی در میدان نبرد و جبهه مقاومت فرماندهی مقتدر، شجاع و بی‌باک بود

فرماندار نهاوند نیز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام پیش رو اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد و جبهه مقاومت فرماندهی مقتدر، شجاع و بی‌باک بود و در سایر عرصه‌ها انسانی بی‌ریا، صادق و مهربان بود و همه اقشار جامعه با سلایق مختلف به ایشان علاقمند بودند.

مراد ناصری با بیان اینکه در این شهرستان اقدامات متعددی برای زنده نگه داشتن نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است، افزود: با کمک و همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های مربوط به سالگرد شهادت ایشان در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بر ضرورت فضاسازی مناسب شهرستان به ویژه بخش‌ها و روستاها در ایام منتهی به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نسل جدید ما با ابعاد شخصیتی، منش و سیره رفتاری این شهید عزیز بیشتر آشنا شوند.

فرماندار نهاوند برگزاری پویش نذر خون در شهرستان با استقرار ایستگاه موقت پایگاه انتقال خون، تهیه ۱۰۰ کیسه آرد رایگان و پخت و توزیع نان رایگان در مناطق حاشیه و محروم شهر، توزیع پوستر شهید حاج قاسم سلیمانی در بین تاکسیرانی سطح شهر، بازار، اتحادیه و اصناف، نصب بنر مزین به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده در سطح شهرستان، توزیع ماسک رایگان و اجرای برنامه‌های آستان شاهزاده محمد و علی (ع) از مهمترین برنامه شهرستان در ایام پیش رو عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما