تازه های سایت

کد مطلب: 44418
4. دى 1399 - 8:31
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی مناطق بحرانی این شهر ناشی از بارندگی اخیر هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزادبخت دادستان و مدیران دستگاههای اجرایی نهاوند از مناطق مختلف شهر نهاوند بازدید کردند.

این بازدید در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی مناطق بحرانی شهر ناشی از بارندگی اخیر و سالهای گذشته انجام شد.

دادستان نهاوند در حاشیه این بازدید گفت: نظر به وضعیت پیش آمده در سالهای اخیر در خصوص آبگرفتگی معابر سطح شهرستان در راستای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و حفظ حقوق عامه نسبت به لایه روبی و رفع خطر مناطق حادثه خیز توسط شهرداری و دستگاه های ذیربط هشدار داد.

 وی اظهار داشت: با حضور معاون شهردار، رئیس و نایب رئیس شورای شهر، دبیر ستاد بحران و مدیران جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور آب و آب و فاضلاب شهری از کانال مسیر عبور آب شهرک شهیدحیدری که از بالا دست مسکن مهر طلاب وارد شهرک شده و باعث سیلاب می شود و  همچنین آب گرفتگی قسمتی از منطقه گلزرد به دلیل ورود آب از شهرک طالقانی بازدید شد تا مسئولان مربوطه این مشکلات را رفع کنند.

آزادبخت ادامه داد: همچنین لایه روبی کانال گوشه، لایه روبی کانال آب کشاورزی ورودی جاده دهبوره راه، لایه روبی پل های بلوار کربلا به سمت کرمانشاه از دیگر‌ مناطقی بود که بازدید میدانی صورت گرفت و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود در این مناطق اقدامات لازم صورت بگیرد.

جمع آوری و پاکسازی زباله و پسماند کانال گوشه سرآسیاب توسط شهرداری نهاوند

پس از بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند به همراه مسئولان شهرداری و شورای شهر از محل کانال آب گوشه سرآسیاب و هشدار دادستان باتوجه به دپوی زباله و پسامد در این محل، جهت جلوگیری از سیلاب و آبگرفتگی به خاطر بارش باران جمع آوری و پاکسازی زباله های این منطقه توسط شهرداری نهاوند انجام شد.

دیدگاه شما