تازه های سایت

کد مطلب: 44414
4. دى 1399 - 8:27

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،«محمد طاهری» روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا استان همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷ مورد بوده که از این تعداد ۳۷مورد در بخش عادی و  ۱۳ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، همچنین حال ۳۳نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، گفت: مجموع مبتلایان و موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۶۸۵ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها نیز گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۴۳، بهار ۵۵۴، تویسرکان ۵۹۵، رزن ۳۷۸، درگزین ۱۶۴، فامنین ۱۷۰ و کبودراهنگ ۶۰۵ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۱۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۵ در نهاوند و سه هزار و ۷۱۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند، همچنین ۲۶۳ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

استاندار همدان روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا از کاهش آمار مبتلایان به ویروس در استان خبر داد و گفت: ۲ شهرستان بهار و نهاوند در وضعیت زرد و هشت شهرستان دیگر استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دیدگاه شما