تازه های سایت

کد مطلب: 44407
3. دى 1399 - 8:52
محمدرضا صالحی گفت: با نصب تجهیزات جدید و ایجاد زیرساخت مناسب سرعت اینترنت چند روستای نهاوند ارتقا پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدرضا صالحی، رئیس مخابرات نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر با اقدامات انجام‌شده بیش از ۱۰ هزار مشترک adsl در شهرستان وجود دارند و در حال برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت اینترنت مشترکان هستیم.

وی اظهار داشت: برای ارتقا سرعت مشترکان روستایی نیز برنامه‌هایی اجرایی شده است و در چندین روستا سرعت مشترکان ارتقا یافته است.

رئیس مخابرات نهاوند افزود: با توجه به اجرای زیرساخت مناسب انتقال دیتا در محور اصلی نهاوند به قلعه قباد در ابتدای سال محدودیت سرعت اینترنت در روستاهای این مسیر در حال رفع شدن است.

صالحی گفت: پس از روستای گل حیدر محدودیت پهنای باند و سرعت اینترنت در روستای بیان نیز با بهره‌برداری از تجهیزات نصب‌شده حذف شد.

وی ادامه داد: مشکل کمبود پوشش تلفن همراه اول روستای گنبد کبود که جزء طرح‌های اخذ مجوز شده در سال گذشته بود نیز رفع شد.

رئیس مخابرات نهاوند افزود: با بهره‌برداری از تجهیزات جدیدی که در این منطقه نصب شد؛ یک مسیر جدید پوشش جهت تکمیل پوشش دهی تلفن همراه منطقه به ظرفیت قبلی اضافه شد.

وی گفت: مشترکین در روستاهایی که عملیات ارتقا انجام‌شده می‌توانند در زمان ثبت‌نام یا تمدید اشتراک اینترنت خود از طرح‌های دارای سرعت بالاتر نیز بهره‌مند شوند.

صالحی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند حدود ۵۰ هزار مشترک از تلفن ثابت استفاده می‌کنند و بیش از ۴۲ مرکز شهری و روستایی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند و درصدد ارتقا کیفیت خدمات ازجمله افزایش سرعت اینترنت در بیشتر مناطق هستیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما