تازه های سایت

کد مطلب: 44347
29. آذر 1399 - 7:56
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ابتلای ۳ مورد جدید به ویروس کرونا در استان همدان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع مبتلایان استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، گفت: در شبانه روز گذشته ۵ بیمار کرونایی جان باختند تا شمار جان باختگان از این ویروس در استان به هزار ۳۷۵ نفر برسد.

او با بیان اینکه نتایج  آزمایش کرونای ۳ بیمار دیگر طی شبانه روز گذشته در استان مثبت بود افزود: شمار مبتلایان از ابتدا به ویروس کووید ۱۹ در استان همدان به ۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۶۳ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که ۴۴ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۱۷ نفر در بخش ICU بستری شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۶ بیمار کرونایی بستری شده با وضعیت وخیم در بیمارستان های استان داریم اظهار داشت: از بیماران شناسایی شده در استان ۲۶۲ نفر غیر بومی هستند.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند بدون ثبت مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته در عدد ۱۰۷۸ نفر باقی ماند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر حضور نیافتن در تجمعات تاکید کرد و گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد ۳۳۵ نفر، بهار ۵۴۹ نفر، تویسرکان ۵۹۰ نفر، رزن ۳۷۰ نفر، درگزین ۱۶ نفر، فامنین ۱۷۰ نفر، کبودراهنگ ۵۹۹ نفر، ملایر هزار و ۸۰۳ نفر، نهاوند هزار و ۷۸ نفر و همدان ۳ هزار و ۶۹۶ نفر به این ویروس مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

دیدگاه شما