تازه های سایت

کد مطلب: 44339
28. آذر 1399 - 0:19
مسئول جشنواره فیلم عمار نهاوند گفت: یازدهمین جشنواره «فیلم عمار» با شعار مکتب سلیمانی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اکرم حیدری با بیان اینکه یازدهمین جشنواره «فیلم عمار» از تاریخ چهارم تا ۱۳ دی‌ماه با شعار مکتب سلیمانی در نهاوند برگزار می‌شود اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره روز چهارم دی ماه با رعایت دستورالعملهای ستاد ملی کرونا با اکران یکی از فیلمهای جشنواره یازدهم در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه جمع محدودی از خانواده‌های شهدا نیز حضور دارند اضافه ‌ کرد: به منظور بهره‌مندی سایر علاقمندان از برنامه های افتتاحیه، مراسم به صورت زنده از طریق شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

مسئول جشنواره فیلم عمار نهاوند به برنامه های جنتی جشنواره اشاره کرد و افزود: علاوه بر پخش فیلمهای جشنواره در سالن اداره ارشاد اسلامی، ترتیبی اتخاذ شده تا همزمان این فیلم‌ها از طریق مساجد و حوزه‌های مقاومت با حضور محدود مخاطبان در تاریخ‌های یاد شده پخش شود.

وی فراخوان شرکت در مسابقه عکس از اکران خانوادگی را از دیگر برنامه های جنبی جشنواره عنوان کرد و افزود: فراخوان عکس از اکران خانوادگی با عنوان من یک اکران کننده نهاوندی هستم از جمله برنامه های جنابی این که در زمان برگزاری جشنواره اجرا می‌شود.

حیدری در تشریح این مسابقه گفت: شرکت‌کنندگان به صورت خانوادگی در این مسابقه با ارسال عکس گزارش مختصری از  فیلم اکران شده را به صورت روزانه به دبیرخانه ارسال کرده که در روز ۱۳ دی ماه که سالروز شهادت سردار سلیمانی است طی ویژه برنامه‌ای تجلیل به عمل می آید.

وی در ادامه از فراهم آوردن اکران فیلم برای اقشار مختلف مردم خبر داد و افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود امسال،  ترتیبی اندیشیده شده تا فیلم‌های جشنوارها از طریق  توزیع در قالب دی وی دی به همراه اقلام بهداشتی و فرهنگی در اختیار مردم قرار گیرد.

مسئول جشنواره فیلم عمار نهاوند استفاده از پتانسیل جشنواره برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان را از دیگر برنامه‌های جنبی جشنواره عنوان کرد و گفت: در این راستا کار فراخوان "معرفی سوژه‌های نا شناخته شهرستان" اعم از شخصیت‌های مذهبی، علمی، فرهنگی و رویدادها و وقایع ماندگار در تاریخ نهاوند برای معرفی به فیلمسازان و مستندسازان انجام می‌شود تا بتوان از طریق جشنواره فیلم عمار به آن پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما