تازه های سایت

کد مطلب: 44312
26. آذر 1399 - 8:40
فرمانده انتظامی نهاوند از پلمپ یک انبار روغن و مواد شوینده به علت احتکار در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماموران اداره اماکن پلیس اطلاعات شهرستان به همراه بازرسان اداره صمت از یک انبار(واحدصنفی)در سطح شهر بازدید که به عمل آوردند.

سرهنگ ساکی گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد مقادیری روغن و اقلام شوینده به ارزش تقریبی ۵۰۰میلیون ریال در انبار به صورت احتکار نگهداری می شود که در این خصوص انبار پلمپ و اقدامات قانونی در خصوص مالک به عمل آمد.

وی در ادامه از دستگیری سارق منزل توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “احمد ساکی” بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان منزل شدند.

وی در ادامه افزود: سارق دستگیر شده پس از تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته به ۳فقره سرقت منزل ویک فقره سرقت از اماکن خصوصی درسطح شهرستان اعتراف که دراین خصوص پرونده قضائی تشکیل وتحت رسیدگی می باشد.

وی درپايان با اشاره به اهميت مشارکت هاي عمومي در امر پيشگيري از سرقت، به شهروندان محترم توصيه کرد: تا نسبت به رعايت نکات ايمني همچون نصب دوربين هاي مداربسته،استفاده از قفل و درب هاي محکم و مطمئن،عدم نگهداري پول نقد و طلا وجواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضريب امنيت منازل و ديگر اماکن خصوصي اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق تلفن تماس110به پليس گزارش دهند.

دیدگاه شما