تازه های سایت

کد مطلب: 44248
21. آذر 1399 - 8:23
فرمانده سپاه نهاوند گفت: از ابتدای شروع طرح سردارسلیمانی تاکنون، وضعیت یک‌هزار و ۶۷۶ نفر در نهاوند مورد غربالگری قرار گرفته‌‌اند که از این تفاوت ۱۸۰ نفر دارای تست مثبت بوده‌اند که از آنان خواسته شده به صورت قرنطینه در خانه بمانند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سردار سلیمانی برای کنترل ویروس کرونا اظهار کرد: یکی از عوامل تشدیدکننده این بیماری، سرمای زمستان است که بر این اساس نباید اجازه دهیم جامعه وارد موج چهارم این بیماری شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کشور ما با وجود انواع تحریم‌ها از سایر کشورها در زمینه مقابله با کرونا بهتر است گفت: از ابتدای شروع کرونا مردم و گروه‌های جهادی برای مقابله با این بیماری پای کار آمدند که اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت خانه و محله نیز در راستای کنترل آن است.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روزهای آغازین طرح ۸۲۰ نفر از بسیجیان برای همکاری اقدام به نام‌نویسی کردند که البته این تعداد بجز گروه‌های جهادی هستند که در بیمارستان‌ها مشغول فعالیت‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان به ۲۰ منطقه متناسب با تعداد مراکز جامع سلامت تقسیم شده است گفت: بسیجیان ما در کنار کادر درمانی و بهداشتی اقدام به شناسایی خانه به خانه بیماران مشکوک کردند.

مختاری با اعلام اینکه از مجموع ۲۰ منطقه شهرستان ۱۴ مورد آن در بخش مرکزی قرار دارد افزود: بر اساس آخرین برآوردها از ابتدای شروع طرح تاکنون یک‌هزار و ۶۷۶ نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند که از این تفاوت ۱۸۰ نفر دارای تست مثبت بوده‌اند که از آنان خواسته شده به صورت قرنطینه در خانه بمانند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته حمایت با بسیج است برای تامین نیازهای افراد نیازمند ۴۰۰ بسته معیشتی را در نظر گرفته‌ایم که بین آنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما