تازه های سایت

کد مطلب: 44246
21. آذر 1399 - 8:16
حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی گفت: در روزهای سخت کشور و در فتنه های مختلف، آیت الله یزدی همواره ثابت قدم و یار و یاور انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بودند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی، مدیر حوزه علمیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت رحلت حضرت آیت الله محمد یزدی گفت: در طول سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع نهضت امام راحل آیت الله یزدی نیز از جمله یاران اصلی امام بودند.

وی اظهار داشت: در طول این سالها توسط ساواک و رژیم ستم شاهی شکنجه های سختی به ایشان وارد کردند و چندین بار به خاطر حمایت از نهضت امام تبعید شدند.

مولوی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت های مهم و حیاتی کشور در قوه قضائیه، شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خدمت کردند و منشا برکات شدند.

مدیر حوزه علمیه نهاوند افزود: آیت الله یزدی یار صدیق و ثابت قدم امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و هیچگاه در مسیر شکوهمند حرکت انقلاب اسلامی دچار تردید نشدند.

وی اظهار داشت: در جایگاه علمی نیز در حوزه های علمیه تربیت شاگردان با بصیرت و ولایتمدار و تالیفات متعدد از ویژگی های علمی ایشان بود.

مولوی گفت: آیت الله یزدی در دفاع از انقلاب اسلامی و ولی فقیه با کسی تعارف نداشت و همیشه مواضع انقلابی ایشان در مقابل جریانات ضد انقلاب روشنگرانه بود.

وی عنوان کرد: در پیام رهبر معظم انقلاب نیز به غیرت دینی و روحیه انقلابی ایشان اشاره شد که نشان دهنده شخصیت والای این عالم انقلابی است.

مدیر حوزه علمیه نهاوند افزود: آیت الله یزدی در روزهای بحرانی کشور مواضع انقلابی در دفاع از آرمان های امام و شهدا داشتند که نمونه این مواضع را در فتنه سال ۸۸ به یاد داریم.

وی ادامه داد: در فضای غبارآلود فتنه سال ۸۸ وجود شخصیت های با بصیرت و ولایتمداری همچون آیت الله یزدی که صریحا در دفاع از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام موضع کردند و بر ضد فتنه گران روشنگری کردند بسیار موثر بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما