تازه های سایت

کد مطلب: 44190
16. آذر 1399 - 20:29

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره خدمات دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: "بگذارید با حوصله و خردورزی، آنهایی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بودند، کارشان را انجام بدهند. آنهایی که چشم ندارند خدمات دولت را ببیند، مقداری دقیق شوند و ببینند  که دولت  چه خدماتی را در این سالها داشته ... عجله نکنیم. اگر دولت موفقیتی به دست آورد، آن را تقدیم شما می کنیم، پس هول نکنید".

احتمالا شما هم با خواندن این حرف ها، یاد آن داستان معروف افتادید. می‌ گویند مردی که نوزادش تازه به دنیا آمده بود، نزد نجار رفت و سفارش ساخت گهواره داد... نجّار اما در ساخت گهواره، امروز و فردا و هفته بعد و ماه بعد کرد... آن قدر که کودک بزرگ شد، ازدواج کرد و صاحب فرزند شد!

مرد جوان پیش نجار رفت و از او خواست حالا که بیعانه را گرفته، گهواره را برای فرزندش بسازد! نجار پس از غُر و لُند بسیار، بالاخره تیشه را برداشت تا برای ساختن گهواره، بر تکه چوب فرود آورد، اما تیشه از جا در رفت و محکم به پایش خورد. نجار که می نالید، زخمی شدن پایش را بهانه کرد، تیشه را انداخت و با عصبانیت گفت؛ پدران ما یک چیزی می‌ دانستند که می‌گفتند؛ بر کار عجله لعنت!

دیدگاه شما