تازه های سایت

کد مطلب: 44168
15. آذر 1399 - 8:01
فرماندار نهاوند و معاون برنامه و بودجه استان از خانه صمصام به‌ منظور تملک و استقرار موزه نهاوند از این مکان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  ناصری فرماندار نهاوند به همراه معاون برنامه و بودجه استان از خانه تاریخی صمصام بازدید کرد.

در پی تعطیلی موزه نهاوند و تملک ساختمان موزه توسط شهرداری نهاوند ناصری فرماندار نهاوند از ساختمان خانه صمصام بازدید  کرد و در این رابطه گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و نگاه ویژه استاندار همدان، همکاری نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی و همراهی مدیریت سازمان برنامه و بودجه استان در آینده‌ای نزدیک ساختمان صمصام به تملک میراث فرهنگی درخواهد آمد.

اقدام شورای شهر نهاوند در تعطیلی موزه تاریخ و تمدن نهاوند که حاشیه های گسترده و متفاوتی حتی در بیرون از مرزهای شهرستان به همراه داشته است، باعث شده است مسئولان شهرستان و استان به احترام مطالبه برحق و عمومی مردم نهاوند در جهت حفظ موزه تاریخ و تمدن نهاوند تلاش کنند.

هر چند تا کنون پنج عضو شورای شهر نهاوند از تعطیلی موزه نهاوند اظهار بی اطلاعی کرده اند و اعلام کرده اند در جلسه شورا این موضوع را پیگیری می کنند، که امیدواریم نتیجه آن را به اطلاع مردم برسانند.

 

دیدگاه شما