تازه های سایت

کد مطلب: 44113
11. آذر 1399 - 7:39
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت ۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان این بیماری در استان به یک هزار و ۲۵۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۱ مورد بوده که از این تعداد ۷۴ مورد در بخش عادی و ۲۵  نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند که حال ۴۶ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون  ۹ هزار و ۷۹  مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان ثبت شده که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۲ بیمار جدید در مراکز درمانی استان همدان بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به روند کاهش ابتلا به این بیماری در روزهای اخیر، اظهار داشت: تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۲۹۸، بهار ۵۱۸، تویسرکان ۵۵۲، رزن ۳۳۷، درگزین ۱۵۲، فامنین ۱۵۸ و کبودراهنگ ۵۵۷ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۱۲ نفر در ملایر، یک هزار و ۳۸ در نهاوند، سه هزار و ۵۱۵ نفر در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند که ۲۴۲ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما