تازه های سایت

کد مطلب: 44102
10. آذر 1399 - 7:57
رئیس آموزش و پرورش نهاوند گفت: یکی از همکاران فرهنگی برای کمک به دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، محمد حسین دارایی، مدیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکی از همکاران فرهنگی خانم شهرستان از مهرماه امسال تا به امروز طی چندین نوبت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان و خانواده های آسیب دیده از کرونا داشته است.

وی اظهار داشت: بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این کمک ها در قالب بسته‌های غذایی، پوشاک، یخچال، بخاری، تلویزیون و... به خانواده های نیازمند اهدا شده است.

دارایی افزود: در روزهای اخیر نیز تعداد ۲۱ دستگاه تبلت توسط این خیّر فرهنگی گرانقدر به ارزش بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و به دانش‌آموزان فاقد گوشی برای بهره‌مندی از آموزش‌های شبکه شاد اهدا گردیده است.

وی بیان داشت: این اقدام بسیار ارزشمند بود و این همکار حتی به ذکر نامش در خبر رضایت نداد و این اقدام بزرگی این کار را بیشتر نمایان می کند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند ضمن تشکر و قدردانی ویژه از این بانوی فرهنگیِ خیّر از تمامی خیرین گرانقدر دعوت کرد بیش از پیش در امر تجهیز دانش‌آموزانِ فاقد امکانات سخت‌افزاری، برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی شبکه شاد مشارکت نمایند.

دارایی گفت: پویش کمک های مومنانه در مدارس شهرستان با مشارکت قابل تحسین همکاران فرهنگی ادامه دارد.

دیدگاه شما