تازه های سایت

کد مطلب: 44098
10. آذر 1399 - 7:48

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، علی امامی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ابزارها و اقدامات مختلف ازجمله ترور و تحریم سعی در تضعیف انقلاب و حذف نیروهای مؤثر و کاربردی نموده و سعی در القای این تفکر داشته که تنها راه برای انقلاب چرخش و تسلیم صد درصد در مقابل استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: دشمنان از این مسئله مهم غافل هستند که هر قطره خون مطهر این شهیدان نه‌تنها درخت تناور انقلاب را بارورتر نموده است بلکه از خون این شهیدان رویش‌های بسیار قدرتمندتری از نیروهای انقلاب را شاهد بوده‌ایم.

امامی ادامه داد: دشمنی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی با مردم ایران یک دشمنی اعتقادی بوده و تا زمان محو کامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تمامی ندارد و این دشمنی هم ناشی از ترس آن‌ها به‌واسطه ایمان قوی و باور به نهضت سرخ حسینی تا انقلاب سبز مهدوی است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: این کشورهای تروریست و تروریست پرور آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل پلید آن‌ها دیده‌اند که هیچ‌چیز سد راه فرزندان خمینی کبیر و فرزند خلفش حضرت آقا نیست؛ بنابراین تحریم کردند، جنگ به راه انداختند، تبلیغات منفی کردند، جوان‌ها را ناامید کردند اما می‌بینند حرکت روبه‌جلوی نهضت امام (ره) با هدایت رهبری خردمند انقلاب متوقف نمی‌شود.

وی ادامه داد: بله جایی ممکن است به‌واسطه افرادی سرعت کم شود اما به فضل خدا متوقف نمی‌شود و توسط فرزندان انقلاب با تلاش و جدیت جبران می‌شود.

امامی گفت: استکبار وقتی این عدم توقف را می‌بیند، ناچارا وحشی می‌شوند و دست به ترور عزیزان و بزرگان ما می‌زنند و یک روز اندیشمندان ما مثل شهید بهشتی و یک روز سیاستمداران ما مثل رجایی و امروز هم دانشمندان ما را هدف گرفته‌اند.

وی بیان کرد: ما با دنیا دشمنی نداریم و اتفاقاً بسیاری از ملت‌های دنیا نام انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام را باافتخار بیان می‌کنند. این مشخص است که ما با قلدری و زورگویی و استکبار مشکل‌داریم و اتفاقاً مذاکره اگر در راستای عزت اسلام و انقلاب و اصول باشد که کسی با مذاکره مشکلی ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به زمزمه‌های مذاکره گفت: برجام بهانه است و علی‌الظاهر دنبال سریالی کردن این موضوع با عنوان برجام ۱، ۲ و ۳ هستند و اگر ترامپ هم نبود یک نفر دیگر این قرارداد را پاره می‌کرد.

وی ادامه داد: در همان زمان که دلسوزان کشور به دولت و مجلس تذکر دادند که دقت بیشتری در امضای این قرارداد شود عده‌ای دل‌باخته غرب و آمریکا شروع به تخریب دلسوزان کردند و امروز می‌بینیم حرف این دلسوزها درست و محکم بود.

امامی افزود: ما از برجام خارج نشدیم که به آن برگردیم این آمریکاست که باید به قانون بین‌الملل احترام بگذارد و امیدوارم دولت این بار بیشتر به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنایت داشته باشد که در مقابل این قلدرها نباید سر خم کند حالا ترامپ یا بایدن باشد.

وی گفت: تا وقتی نگاه دولتمردان به دست دولت‌های غربی باشد همین مشکلات امروز را داریم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: قطعاً یکی از دلایل ترور شهید فخری زاده، هدف قرار دادن کسانی است که کشور را به سمت بی‌نیازی به غرب هدایت کرده‌اند و با ترور این عزیزان به دنبال چرخش کشور به سمت غرب هستند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که تجربه انقلاب اسلامی نشان داده مسیر رشد و استقلال و مقاومت ملت ایران اسلامی هرگز متوقف نخواهد شد بلکه با رشد و سرعت بیشتری با عشق و علاقه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری استمرار خواهد یافت.

امامی بیان کرد: یقیناً خون مطهر شهیدان والامقام و شهید دانشمند محسن فخری زاده باعث تقویت جریان مقاومت اسلامی در منطقه می‌شود و نسل جوان نخواهد گذاشت اهداف آرمانی و علمی این دانشمند شهید ما فراموش شود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: دنیا فهمیده است که با درایت و هدایت رهبری معظم انقلاب و نیروهای جوان و مؤمن و انقلابی تحت امر ایشان، آینده ایران اسلامی با نگاه به درون و آینده‌ای سرشار از موفقیت و پیروزی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما