تازه های سایت

کد مطلب: 44012
3. آذر 1399 - 8:50
مدیر آموزش وپرورش نهاوند خبر داد؛
اهدای ۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند نهاوندی
محمد حسین دارایی گفت: توسط یک موسسه خیریه برای ۶ دانش آموز نیازمند شهرستان تبلت خریداری شد تا در اختیار آنها قرار داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی، مدیر اموزش و پرورش نهاوند گفت: با همت و پیگیری خانم افسون علیمرادیان از خقرین شهرستان نهاوند و موسسه خیریه زنان سرزمین خورشید، تعداد ۶ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان تهیه شد.

وی اظهار داشت: با توجه به آموزش های مجازی و دانش آموزانی که فاقد این امکان هستند این تبلت ها به‌ منظور بهره‌مندی از شبکه شاد و جلوگیری از عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان تهیه شد.

دارایی افزود: این موسسه همچنین یک جفت کفش به ارزش ۴ میلیون ریال برای دانش‌آموز معلولِ یکی از مدارس شهرستان فراهم نمود که به این دانش‌آموز عزیز تحویل داده شد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعلیم و تربیتِ دانش‌آموزان به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد انجام می‌پذیرد، اظهار داشت: تعدادی از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی قادر به تهیه‌ی گوشی هوشمند و یا تبلت برای دانش‌آموزان خود نمی‌باشند که در این رابطه نیازمند کمک‌های خیرین عزیز هستیم.

وی عنوان کرد: برای کمک به این دانش آموزان نیازمند همکاری خیرین گرانقدر شهرستان هستیم تا مشکلات تحصیلی دانش اموزان کمتر شود.

دارایی در پایان گفت: در هفته قبل هم سه دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما