تازه های سایت

کد مطلب: 43982
1. آذر 1399 - 7:58
فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان نهاوند با صدور پیام هایی هفته بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، بیانیه سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند بمناسبت آغاز هفته بسیج

با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و یکمین سال از عمر پربرکت بسیج مستضعفین که با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد نه تنها ملت ایران بلکه جوامع بین المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی بدیل این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف بود.

بسیج نهادی اسلامی- انقلابی ، برگرفته از بطن و متن مردم برای نیاز‌های انقلاب و گره گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی علاوه بر آنکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است بلکه اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضدانقلاب بوده و دیوار مستحکمی درمقابله با انواع نفوذ‌های بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

هفته بسیج و روز پنجم آذر ماه امسال که دوران به بلوغ رسیدن این نهاد انقلابی می‌باشد، فرصت مغتنمی است تا همه مردم و دیگر مسئولان با تامل در شعار «بسیج؛ پیشرو خدمت و امیدآفرینی» به فرهنگ و تفکر بسیجی که رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌های تاریخی به شمار می‌رود، رجوع کرده و با چراغ روشنگرانه بسیج در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی طلوع خورشید عظمی ولایت حضرت بقیه الاعظم حضرت مهدی (اروحنا له فداه) حرکت کنند.

سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت و تبریک چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته مبارک بسیج به همه‌ی بسیجیان سلحشور شهرستان نهاوند ، متعهد است که با بصیرت افزایی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) بیش از پیش در راه برافراشتن پرچم حق و مبارزه علیه ظلم دشمنان ، قدم بردارد.

 پیام تبریک فرماندار نهاوند به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج؛

متن پیام به این شرح است:

                                     "بسم الله الرحمن الرحیم"

"بسیج لشکر مخلص خداست"
این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است و هفته بسیج یادآور از خود گذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
 
بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این‌بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف شهرستان نهاوند که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی‌وار با شایستگی هرچه تمام‌تر خود را نشان دادند، از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

ناصری فرماندار شهرستان نهاوند

دیدگاه شما