تازه های سایت

کد مطلب: 43978
30. آبان 1399 - 0:46
در روستای رزینی نهاوند زوج جوانی بدون برگزاری مراسم و حضور میهمانان زندگی مشترک را آغاز کردند تا پس از ریشه‌کنی کرونا جشن عروسی را با حضور میهمانان برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، با توجه به اینکه برگزاری مراسم‌ها در افزایش ابتلا به کرونا نقش مستقیم دارد در اقدامی شایسته یک زوج جوان در نهاوند بدون برگزاری مراسم زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این زوج جوان با درک شرایط ویژه کرونایی شهرستان نهاوند و روستای رزینی مراسم ازدواج را بدون دعوت از خویشاوندان و دوستان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام دادند.

طبق این تصمیم صحیح برگزاری عروسی امیر خویشوند با چند صد مهمان حذف و داماد و عروس بدون هیچ‌گونه مراسمی راهی خانه بخت شدند.

ضمن آرزوی خوشبختی و شادباش به این زوج خوش‌فکر، امیدواریم این حرکت درست و بجا در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا به الگویی در سطح شهرستان و کشور تا ریشه‌کن شدن این اپیدمی تبدیل شود.

خوشبختانه اقدامات فرهنگی همراه با همراهی و همدلی مردم و تلاش شورا و دهیار در روستای بزرگ رزینی جواب داده است و آمار تجمعاتی که قبلاً به شکل وسیع و تعداد زیاد در این روستا برگزار می‌شد به صفر رسیده است.

 

دیدگاه شما