تازه های سایت

کد مطلب: 43977
30. آبان 1399 - 0:45
به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی انجام می‌شود
ارسال بسته‌های میوه برای بیماران کرونایی نهاوند+ تصاویر
گروه جهادی بسیج دانشجویی نهاوند دومین مرحله از توزیع بسته‌های میوه در بین بیماران کرونایی بیمارستان‌های این شهرستان را اجرا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو،  مرحله دوم ارسال بسته‌های میوه به بیمارستان‌های شهرستان نهاوند باهمت اعضای گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی نهاوند انجام شد.

این گروه جهادی با توجه به نیاز مبرم بیماران کرونایی به استفاده از میوه تازه جهت تقویت سیستم ایمنی و بهبود هر چه سریع‌تر توزیع میوه تازه در بین بیماران کرونایی و کادر درمانی را با کمک خیرین در دستور کار قرار داده است.

در این مرحله ۱۶۰ بسته میوه تازه حاوی سیب، لیموشیرین و نارنگی به همراه لوازم بهداشتی در بین بستریان کرونایی در بیمارستان‌های علیمرادیان و شهید قدوسی توزیع شد.

همچنین در مرحله اول 150 بسته میوه برای این بیماران ارسال شد و باهمت خیرین مراحل بعدی این طرح مرتباً انجام خواهد شد و خیرین عزیز می‌توانند در ثواب این امر خداپسندانه سهیم شوند.

تلاش گروه جهادی شهید امیدی بسیج دانشجویی نهاوند به این موضوع خلاصه نمی‌شود و یک تیم از این گروه جهادی در بخش بیماران کرونایی بیمارستان‌های علیمرادیان و شهید قدوسی در حال خدمت به بیماران است و تیم دوم در حال پشتیبانی و تهیه بسته‌های میان وعده و حمایت‌های دیگر هستند.

گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند اعلام کرده است؛ جهت ادامه فرایند تهیه و توزیع میوه و بسته‌های میان وعده در بین بستریان کرونایی و کادر زحمت‌کش درمانی نیازمند حمایت خیرین عزیز در این زمینه است.

عزیزانی که قصد دارند در اجر این امر خداپسندانه سهیم باشند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب مسئول گروه جهادی شهید امیدی، 6273811043853891 بانک انصار به نام محمد سعیدی کیا واریز نمایند.

دیدگاه شما