تازه های سایت

کد مطلب: 43976
30. آبان 1399 - 0:40
نشست خبری فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بسیج از یادگاران امام راحل است که برکات این سازمان عظیم برای همگان قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت: تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است که با دفع تهدیدها آنها را تبدیل به فرصت های بی نظیر می کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: کارنامه بسیج در طول این سال ها درخشان و ارزشمند است و در همه عرصه ها خوش درخشیدند و هرجا بسیج وارد شده امید آفرین بوده است.

وی به عرصه های موفقیت بسیج اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ حضور موفق در جبهه ها و بعد از ان در سازندگی کشور و حضور در عرصه های دفاعی و علمی و خدمات رسانی و در جنگ نرم بسیجیان حضور فعال دارند.

مختاری به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: امسال ۱۲۴ عنوان برنامه محوری پیش بینی شده است که در دو سطح سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج و در سطح ادارات و فضای عمومی شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در این هفته با توجه به شرایط کرونایی، تجلیل از بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا، در صورت امکان سرکشی از خانواده های شهدا، توزیع بسته های معیشتی از جمله این برنامه ها است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: اجرای گشت رضوین و حلقه های صالحین، تهیه جهیزیه، تقدیر از نیروهای جهادی و خاطره گویی مجازی، قدردانی از ایثارگران بسیجی دیگر برنامه های این هفته است.

وی با توجه به شرایط کرونایی شهرستان گفت: در این هفته ۸ چادر سلامت اقدام به توزیع ماسک و وسایل بهداشتی به عنوان ایستگاه های سلامت و برنامه نذر خون برای کمک به کمبود خون اجرا می شود.

مختاری اظهار داشت: بیشتر برنامه های امسال با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: فعالیت گروه های جهادی در این هفته با هدف کمک به بیماران کرونایی اجرا می‌شود و الان هم در حال خدمت رسانی به بیماران‌کرونایی در بیمارستان ها هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: مرحله ششم توزیع کمک های مومنانه در این هفته انجام می‌شود که هدف توزیع این بسته ها کمک به خانواده های آسیب دیده مستقیم از کرونا هستند.

مختاری گفت: تعدادی تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده و در این بخش نیازمند کمک خیرین هستیم.

وی اظهار داشت: در این هفته تعداد ۴ واحد مسکن آسیب دیده از سیل سال گذشته که توسط سپاه احداث و بازسازی شده اند تحویل مالکان می شود.

وی در پایان گفت: بسیج با تمام ظرفیت برای مقابله با بیماری کرونا به شبکه بهداشت و درمان کمک می‌کند که شامل غربالگری و شناسایی بیماران و کمک به افراد قرنطینه شده و پیشگیری و خدمات دهی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما