تازه های سایت

کد مطلب: 43975
30. آبان 1399 - 0:38
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: خودرو‌های پلاک غیر بومی از اول آذر در شهر‌های نارنجی کرونایی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور ورود خودروهای غیر بومی به نهاوند و خروج خودروهای غیر بومی از آن ممنوع شده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی افزود: با توجه به وضعیت نارنجی نهاوند، قرار شده تمام خودروهای پلاک بومی اجازه خروج از شهرستان نهاوند و خودروهای با پلاک‌های غیر بومی هم اجازه ورود به شهرستان را ندارند که در صورت عدم رعایت برای خاطیان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد خودروهای پلاک شخصی اجازه تردد در شهرستان را ندارند که این موضوع توسط عوامل محسوس و نامحسوس انتظامی و دوربین‌های سطح شهر رصد و برای متخلفین ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه از شنبه تمام ورودی‌های شهر توسط پلیس کنترل می‌شود و دوربین‌های نصب شده نیز تمام تخلف‌ها را ثبت می‌کنند از شهروندان بابت همکاری و همراهی بر رعایت دستورالعمل‌ها تقدیر کرد.

ساکی با اشاره به اینکه سلامتی نعمت بی‌بدیل الهی است و تمام تصمیمات فعلی برای حفظ سلامتی شهروندان است گفت: از همه همشهریان درخواست می‌کنیم با تعامل و همراهی خود مسئولین و پلیس شهرستان را یاری کنند تا انشاءالله هرچه زودتر بتوانیم به شرایط معمولی زندگی روزمره خود برگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما