تازه های سایت

کد مطلب: 43959
29. آبان 1399 - 7:31
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۱ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان همدان مرجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۶۴۱ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۱۰۰ نفر از آن‌ها در بخش عادی، و ۲۹ نفر در بخش ICU بستری شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۵۹ بیمار مبتلا به کرونا با شرایط وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: از ابتدای شیوع ویروس کووید۱۹، ۸ هزار و ۳۳۰ نفر در استان به این ویروس مبتلا و در بیمارستان‌ها  بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۱۰ نفر بر اثر این بیماری در استان جان باختند که با این موارد جدید شمار درگذشتگان از ویروس کرونا در استان به هزار و ۱۲۰ نفر رسید.

طاهری بیان کرد: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۲۵۶ نفر، بهار ۴۷۸ نفر، تویسرکان ۴۹۹ نفر، رزن ۳۰۸ نفر، درگزبن ۱۰۹ نفر، فامنین ۱۴۳ نفر، کبودراهنگ ۵۰۲ نفر، ملایر هزا؛ و ۵۸۵ نفر، نهاوند ۹۵۸ نفر و همدان ۳ هزار و ۲۴۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده اند.

او اظهار داشت: ۲۲۱ غیر هم استانی  نیز در بیمارستان‌های ما بستری شده اند.

وی گفت: مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا به منظور کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر وضع شده است لذا رعایت این موازین به عنوان یک رسالت اجتماعی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما