تازه های سایت

کد مطلب: 43957
29. آبان 1399 - 7:27
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: آثار ۳دانش آموز نهاوندی به مرحله نهایی هشتمین جشنواره سراسری فیلم مدرسه ویژه کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر ایران راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، علی کیانی, رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در هشتمین جشنواره سراسری فیلم مدرسه ویژه کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر ایران که به میزبانی تهران برگزار شد آثار ۳دانش آموز نهاوندی به نام های حسین سهرابی،حسن سهرابی و خانم سلگی در مقطع متوسطه اول و دوم از شهرستان نهاوند و استان همدان از میان حدود ۴هزار اثر به مرحله پایانی این جشنواره راه یافتند.

او افزود:این جشنواره در چند مرحله برگزار شد که این ۳ دانش آموز هنرمند از میان همه دانش آموزان استان همدان به مرحله فینال این جشنواره که در ۴ مقطع تحصیلی و ۸عنوان برگزار شد راه یافتند.

کیانی بیان کرد: حدود صد دانش آموز هنرمند از سراسر استان همدان در این جشنواره ملی شرکت کردند که ۳ دانش آموز نهاوندی در بخش های مستند داستانی و فضای مجازی به مرحله نهایی راه یافتند و  به پاس تلاش آنها مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: یکی از اهداف کانون های دانش آموزی این جمعیت آموزش کمک های اولیه امداد و نجات و شکوفایی استعداد های آن ها است  و اکنون حدود  چند هزار دانش آموز نهاوندی عضو کانون های دانش آموزی هستند.

او افزود: دانش آموزان حسن و حسین سهرابی که اعضای کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر و از جمله کم سن و سال ترین خبرنگاران و عکاسان شهرستان نهاوند و استان همدان هستند  در جشنواره های مختلف کشوری و استانی مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند.

کیانی اظهار داشت: سال گذشته حسن سهرابی در جشنواره نوجوان خوارزمی در بخش عکس محیط زیست رتبه دوم استانی را کسب کرد و حسین سهرابی هم در جشنواره فیلم عمار در بخش در آمد روزی ها رتبه نخست را به دست آورد.

این دو برادر در جشنواره دانش آموزی هلال با ۱۰ فیلم مستند گزارشی و آموزشی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما