تازه های سایت

کد مطلب: 43886
24. آبان 1399 - 7:49
پس از بازرسی اتاق اصناف و کارشناسان کمیته صیانت از حقوق شهروندی در راستای اجرای دستورات بهداشتی سه واحد صنعتی و دو نانوایی پلمپ و به بیش از 30 واحد تذکر و اخطار شفاهی داده شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند در خصوص این بازرسی‌ها گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها بازرسی‌های مستمر از اصناف ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در این بازرسی‌ها که با حضور کارشناسان شبکه بهداشت انجام می‌شود در خصوص اجرای دستورات بهداشتی به واحدهای صنفی تذکرات لازم داده می‌شود و با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

حسنی افزود: در این بازدیدها ۳۱ واحد صنفی متخلف نهاوند به دادسرا و تعزیرات حکومتی معرفی شد و 3 واحد صنفی هم طبق قانون پلمپ شدند و به چندین واحد هم تذکر داده شد.

رئیس اتاق اصناف نهاوند با اشاره به تداوم این بازرسی‌ها گفت: با توجه به اینکه واحدهای صنفی زیرمجموعه گروه شغلی شماره دو طبق قانون بعد از ساعت 18 نمی‌توانند فعالیت کنند، 3 واحد به دلیل تخلف از این قانون پلمپ شدند.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهایی که بازرسی شد تعداد 28 واحد صنفی ضمن جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و 3 واحد متخلف صنفی نیز به دادسرا معرفی شدند.

همچنین در بازرسی که توسط معاون فرماندار و رئیس مرکز بهداشت و بخشدار مرکزی از سطح نانوایی‌های نهاوند انجام شد تعداد 20 واحد نانوایی توسط کارشناسان بازرسی شد.

درنتیجه این بازدیدها 2 نانوایی پلمپ شد و 2 واحد به تعزیرات معرفی و به تعدادی هم تذکر شفاهی داده شد تا دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

این بازدیدها به‌منظور پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری و اجرای دستورات بهداشتی به‌صورت مستمر انجام می‌شود و کارشناسان نیز از متصدیان نانوایی‌ها درخواست رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک را داشتند.

دیدگاه شما