تازه های سایت

کد مطلب: 43880
23. آبان 1399 - 1:00
مسئول امور مساجد شهرستان نهاوند عنوان کرد:
مساجد سنگری برای پشتیبانی و مبارزه با ویروس کرونا
سید سعید میری گفت: مسجد مهمترین و کلیدی‌ترین سنگر حل مشکلات و محل رفع نیاز‌های معنوی مردم و همچنین در عصر کنونی سنگری برای مبارزه با ویروس کروناست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، «سید سعید میری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: باید کارکردهای مساجد بر اساس نیازها و دغدغه‌های ضروری جامعه و به خصوص ساکنین محله بازتعریف شود تا با توجه به حجم بالای جنگ روانی دشمنان و تهاجم فرهنگی که جوانان ما را تهدید می‌کند بتوانیم شاهد اقبال بیشتری از نسل جوان نسبت به حضور در مساجد باشیم.

مسئول امور مساجد شهرستان نهاوند افزود: از ابتدای شروع کرونا بچه های کانون های فرهنگی و هنری  مساجد در کنار پایگاه های بسیج و گروههای جهاد مردمی پای کار بوده و نگذاشته اند چراغ مساجد خاموش شود و مانند اوایل انقلاب این مکان مقدس را تبدیل به سنگری برای پشتیبانی و مبارزه با کرونا کرده اند.

وی افزود: بچه مسجدی ها در جای جای شهر و روستاهای نهاوند مشغول به خدمت هستند یکی کانون مسجد محل خود  را تبدیل به کارگاه تولید ماسک کرده است ، دیگری محل را ضدعفونی می کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد بانوان فداکار و جهادی نهاوند فرمودند: در نهاوند، گروهی از بانوان که در زمان دفاع مقدّس نان می‌پختند و برای جبهه می فرستادند، فعّال شده‌اند و  برای مهار بیماری کرونا کمک می‌کنند.

میری ادامه داد:  ۱۴۵ بسته گوشت و ۱۵۰ بسته مواد غذایی، بهداشتی (شامل ژل ضد عفونی دست و ماسک ، روغن و برنج)و بسته فرهنگی(شامل کتاب، تمثال شهدا و..) که بین خانواده های آسیب پذیر از کرونا در روستاهای نهاوند توزیع شد.

 

دیدگاه شما