تازه های سایت

کد مطلب: 43875
22. آبان 1399 - 18:51
مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین، گفت: بعد از اول فصل، دوباره صحبت‌هایی با من برای پیوستن به پرسپولیس انجام شده اما از حیطه وظایفم خارج است و باید باشگاه دونتسک رضایت بدهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهاب زاهدی بازیکن ایرانی تیم المیپک دونتسک اوکراین درباره آخرین وضعیت تیمش در لیگ اوکراین، اظهار داشت: امسال شرایط نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده است. در سال قبل نیم فصل اول را از دست دادیم و نتوانستیم به هدفمان برسیم اما حالا جایگاه خوبی داریم و ششم هستیم. اگر بتوانیم یک رده بالاتر برویم و همان جایگاه را حفظ کنیم می‌توانیم سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاوریم. در مجموع شرایط خوب است و می‌تواند بهتر شود.

وی درباره اینکه در حال حاضر نفر اول جدول گلزنان لیگ اوکراین است و شانس خوبی برای آقای گلی دارد، گفت: به نظرم الان خیلی زود است بخواهیم درباره آقای گلی صحبت کنیم اما همه چیز به شرایط تیم بستگی دارد چون روی عملکردم موثر خواهد بود. سعی می‌کنم آمادگی‌ام هر لحظه نسبت به لحظه قبل بیشتر شود. امیدوارم مسیر پیشرفتم متوقف نشود.

مهاجم ایرانی تیم المپیک درباره شرایط ورزشگاه ها در این ایام کرونایی، بیان داشت: با توجه به شرایطی که تیم ما دارد و در کیف حضور داریم، هواداران نمی توانند بیایند چرا که فاصله زیادی بین ۲ شهر وجود دارد. الان بازی‌ها بدون تماشاگر است و اینجا هم مثل بقیه کشورها آمار ابتلا و فوت به صورت صعودی است. اینجا هم قرنطینه سفت و سخت‌تری نسبت به گذشته وجود دارد. اوکراین کشور توریستی است و به خاطر کرونا از ساعت ۱۰ شب به بعد مغازه‌ها و رستوران‌ها تعطیل می‌شوند.

وی دربار حضور اللهیار صیادمنش در فوتبال اوکراین و تیم زوریا خاطرنشان کرد: در مورد اللهیار باید بگویم که او استعداد خوبی دارد و باکیفیت است. من برای او آرزوی موفقیت می کنم. قبل از اینکه به اینجا بیاید با هم صحبت کردیم ولی شهر او دور است و هنوز نتوانستیم همدیگر را ببینیم. او در تیمی بازی می کند که فصل قبل سهمیه اروپا گرفت. امیدوارم بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد.

زاهدی درباره عدم دعوت به تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطعا برای هر فوتبالیستی این یک آرزو است که بتواند به تیم ملی کشورش کمک کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. انتظار داشتم با توجه به عملکرد فصل قبل و این فصل بیشتر دیده شوم و به تیم ملی کشورم کمک کنم. مطمئنم زیر نظر کادر فنی تیم ملی هستم و تصمیم با آنهاست و من به آن احترام می گذارم. تلاش همه ما این است که تیم ملی موفق شود. در نهایت هر وقتی که دعوت شوم بیشترین تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی کشورم افتخارآفرینی کنم.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره شایعه بازگشتش به این تیم گفت: همانطور که می دانید قبل از اینکه فصل شروع شود نامه نگاری رسمی با باشگاه انجام شد و بحث رضایتنامه پیش آمد و المپیک اجازه جدایی را به من نداد تا به پرسپولیس بپیوندم. حالا هم بعد از اتفاقی که برای عیسی آل‌کثیر افتاده و من شخصا برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم زودتر مشکلش برطرف شود و به زمین بازی برگردد؛ دوباره صحبت هایی با من انجام گرفته ولی مسائلی است که باید بین باشگاه ها حل شود و از حیطه من خارج است. چون بحث اصلی رضایتنامه ای است که باید از سود باشگاه المپیک صادر شود.

 

 

 
منبع: ایرنا

دیدگاه شما