تازه های سایت

کد مطلب: 43782
16. آبان 1399 - 0:23
به دلیل عدم اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا؛
پلمپ یک داروخانه و ۴ واحد صنفی متخلف در نهاوند
به دلیل عدم اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی یک داروخانه و ۴ واحد صنفی متخلف در نهاوند پلمپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، علی احسان خویشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در نهاوند و اعمال محدودیت ها، بازرسی کارشناسان این شبکه از اصناف مختلف با شدت انجام می شود.

وی اظهار داشت: طبق آخرین اخطار و تذکر بازرسان شبکه بهداشت و درمان به مطب های پزشکی و داروخانه های بخش خصوصی، یک داروخانه به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.
 
رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: این داروخانه به دلیل عدم مدیریت بیماران و مشتریان و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی که منجر به ازدحام جمعیت می شد؛ طبق قانون پلمپ شد.
 
خویشوند گفت: مطابق مصوبات سی و دومین جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان نهاوند تمام داروخانه ها موظف هستند با بکارگیری یک یا چند نفر نیروی انسانی ویژه انتظامات نسبت به مدیریت فاصله گذاری فیزیکی مشتریان و بیماران اقدام نمایند.
 
وی با بیان اینکه بازرسی ها همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: هر صنفی که بخواهد سلامت شهروندان را بهدخطر بندازد طبق قانون با ان برخورد می شود و از شهروندان هم درخواست داریم با این مرکز همکاری کنند.
 
۴ واحد صنفی در نهاوند پلمپ شد
 
حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند نیز در نورد بازرسی از اصناف گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده در نهاوند فقط اصنافی که مجاز هستند می توانند فعالیت کنند و بقیه اصناف باید تعطیل باشند.
 
وی افزود: طی روزهای اخیر هشت اکیپ اصناف به همراه شبکه بهداشت و نیروی انتظامی از کل مغازه های صنفی نهاوند بازدید و بازرسی کردند.
 
 حسنی اظهار داشت: در این بازرسی ها به ۱۹ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد و ۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قانون پلمب شدند.
 
وی گفت: از شهروندان درخواست می کنیم که تخلفات واحدهای صنفی در شهرستان را به اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه گزارش دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما