تازه های سایت

کد مطلب: 43686
8. آبان 1399 - 7:32
مراد ناصری از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، طرح فاصله گذاری و رعایت نکردن بهداشت در مطب پزشکان، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و درمانگاه های شهرستان به شدت انتقاد کرد و گفت:این وضعیت باید ساماندهی شود چون مکان های فوق امروز عامل تشدید بیماری کرونا هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نشست فرماندار و دبیر قرارگاه زیستی مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند با جامعه پزشکان و مجوعه بهداشت و درمان برگزار شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: وضعیت شهرستان از حیث شیوع کرونا خطرناک و حاد است و همه برای خروج از این وضعیت باید تلاش کنند.
 
وی اظهار داشت: با اوج‌گیری این ویروس و افزایش شمار مبتلایان، لازم است محدودیت‌های سختگیرانه در سطح شهر و روستاها اعمال شود تا این بیماری فروکش نماید.
 
فرماندار نهاوند افزود: ازدحام جمعیت در بیمارستان، مطب‌ها، مراکز درمانی و آزمایشگا‌ها باید کنترل شود چرا که سلامت مردم در میان است.
 
وی ادامه داد: در مراکز بهداشتی با استفاده از ظرفیت انتظامی و سیستم نوبت‌دهی با یک فاصله و تاخیر به مراجعین خدمات ارائه کنند.
 
ناصری گفت: باید جو روانی و ایجاد حساسیت‌های اجتماعی را با هدف آگاه و اطلاع‌رسانی شهروندان از خطر کرونا و لزوم پرهیز از حضور در مراکز شلوغ ایجاد کنیم.
 
وی بیان داشت: فعالیت داروخانه‌ها، مطب‌های پزشکان، آزمایشگاه‌ها، مراکز سونوگرافی و فیزیوتراپی و شلوغی و رعایت نکردن موازین بهداشتی دغدغه مردم است.
 
فرماندار نهاوند افزود: از قشر تحصیل‌کرده بهداشت‌ و درمان انتظار می‌رود جهت حفظ سلامت مردم و کادر درمان نهایت همکاری را داشته باشند.
 
وی گفت: اگر واحد درمانی از اجرای موارد بهداشتی سرپیچی و موارد مدنظر را رعایت نکند حتما نسبت به برخورد قانونی و جدی با آنان اقدام خواهد شد.
 
ناصری از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، طرح فاصله گذاری و رعایت نکردن بهداشت در مطب پزشکان، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و درمانگاه های شهرستان به شدت انتقاد کرد.
 
وی گفت: این وضعیت باید ساماندهی شود و مکان های فوق، امروز عامل تشدید بیماری کرونا هستند.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما