تازه های سایت

کد مطلب: 43684
8. آبان 1399 - 7:21
علی مختاری از اجرای مرحله ششم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به خبرنگار ما، گفت: با کمک خیرین شهرستان و در راستای کمک به اقشار نیازمند در این شرایط کرونایی تا امروز پنج مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سطح شهرستان اجراشده است.

وی اظهار داشت: نیازمندان مشمول این مرحله توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شناسایی می‌شوند و بسته‌های معیشتی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز مرحله ششم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی با حضور مسئولان انجام شد و با کمک خیرین مراحل دیگری از این رزمایش هم اجرا می‌شود.

وی با بیا اینکه ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است، گفت: این بسته شامل ۶ قلم کالای ضروری است که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تهیه‌شده است.

مختاری اظهار داشت: در این شرایط کرونایی از همه افرادی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم برای کمک به نیازمندان اقدام کنند و در این کار خیر شرکت کنند.

وی ادامه داد: این کمک‌ها بین خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند و جامعه هدف کمیته امداد، بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند به میزان کمک‌ها در مراحل قبلی رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۵۰۰ بسته معیشتی طی ۶ مرحله رزمایش مؤمنانه در سطح شهرستان نهاوند با محوریت سپاه شهرستان توزیع‌شده است.

در ادامه تصاویر اجرای مرحله ششم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نهاوند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما