تازه های سایت

کد مطلب: 43682
8. آبان 1399 - 7:12
معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: اردوگاه کرامت نهاوند بیش از ۹۸ درصد پیشرفت دارد و تکمیل آن نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ پاسدار شهرام صادقی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: عملیات اجرایی اردوگاه کرامت نهاوند در زمینی به مساحت پنج هکتار از اواخر سال ۹۷ با هدف زیر پوشش قرار دادن معتادان شهرستان های جنوبی از جمله ملایر، تویسرکان و نهاوند آغاز شد.

وی اضافه کرد: این اردوگاه دارای بخش درمان، خوابگاه و کارگاه آموزشی و اشتغال، بخش احیا، درمان، سم زدایی، قرنطینه، داروخانه، آزمایشگاه، آسایشگاه، حمام، آشپزخانه و غذاخوری است.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: به منظور مهارت‌آموزی به معتادان کارگاه هایی برای آموزش صنایع دستی، خیاطی، سفالگری و گلخانه در این اردوگاه پیش بینی شده و با مربیانی برای حضور در این مرکز و آموزش عملی به معتادان مذاکره صورت گرفته است.

سرهنگ صادقی بیان کرد: تاکنون برای اجرای این طرح بیش از پنج میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل آن یک میلیارد تومان دیگر نیاز است که امید می رود از محل منابع استانی این میزان اعتبار اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه این طرح در صورت تامین اعتبار تا ۲ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود اضافه کرد: اردوگاه کرامت نهاوند ظرفیت پذیرش ۲۰۰ معتاد را دارد اما در مرحله اول این طرح که امکان پذیرش ۱۰۰ تن را دارد بهره برداری می‌شود.

دیدگاه شما