تازه های سایت

کد مطلب: 43630
4. آبان 1399 - 8:14
فرماندار نهاوند بر استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت بیشتر بر بازار نهاوند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند بابیان اینکه پیام مظلومیت برگزاری جلسات با تعداد کم به دلیل پذیرفتن هشدار کرونا است، گفت: باید همگی بیشتر رعایت کنیم و به راحتی از کرونا عبور نکنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج و هیئت اندیشه‌ورز جوان و بازرسان افتخاری و نامحسوس در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر بازار استفاده شود، اظهار کرد: این پتانسیل‌ها در کنار مدیران هستند.

ناصری با بیان اینکه مردم باید دغدغه خطر کرونا را داشته باشند نه دغدغه جا و مکان برای بیماران، گفت: در بدترین و حادترین شرایط نیز نهاوند به بیمارستان صحرایی نیاز نخواهد داشت و در صورت لزوم طبقه سوم بیمارستان شهید قدوسی با ۲۰۰ تخت آماده خدمت‌رسانی به مردم شهرستان نهاوند خواهد بود.

فرماندار نهاوند به وضعیت نرخ گوشت در نهاوند اشاره کرد و با بیان اینکه میانگین قیمت گوشت در کشتارگاه باید از شهرستان‌های همجوار گرفته و همان نسخه برای نهاوند اعمال شود، افزود: البته امکاناتی که کشتارگاه‌های شهرهای اطراف ارائه می‌دهند نیز باید در نهاوند ارائه شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر توزیع مرغ و گوشت منجمد باید به صورت گسترده در تمام سطح شهر نهاوند انجام شود.

وی گفت: مدیریت اوضاع کرونا در شهرستان نهاوند نیازمند جدیت بیشتر و ورود بخشداران است چراکه کرونا درمان ندارد و باید با فرهنگ‌سازی با آن مقابله کنیم.

ناصری بابیان اینکه برای ساکنین روستا و محله‌ای که به جای برخورد با برگزار کننده مراسم و تجمع با عوامل ستاد کرونا درگیر می‌شوند متأسفم، گفت: در شرایط فعلی مردم باید خود با برگزاری تجمع برخورد کنند نه اینکه در مراسم و تجمع حاضر شوند.

دیدگاه شما