تازه های سایت

کد مطلب: 43620
3. آبان 1399 - 8:37
عباس آزادبخت گفت: به دلیل برگزاری مراسم عروسی با حضور جمعیت و تهدید سلامت شهروندان و طبق اعلام قبلی مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم، خواننده و نوازنده یکی از مراسم های عروسی بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، اوضاع نهاوند بحرانی و فوق قرمز است و آمار مبتلایان و فوت شدگان رو به افزایش است و هر دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان مملو از بیماران کرونایی هست.

بخش سوم بیماران کرونایی در بیمارستان شهید قدوسی راه اندازی شده است و هر روز بر وخامت اوضاع افزوده می‌شود و در این شرایط متاسفانه عده ای همچنان پروتکل ها را رعایت نمی کنند و بر برگزاری مراسمات تاکید دارند.

عباس آزادبخت، دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بر اجرای مصوبه ستاد کرونا شهرستان تاکید کرد و گفت: از چند روز قبل نسبت به عدم برگزاری مراسم عروسی در روستای “لواشان” از توابع بخش مرکزی نهاوند به صاحبان عروسی هشدار و تذکر دادیم اما متاسفانه توجهی نکردند.

وی اظهار داشت: علی رغم تذکرات مراسم عروسی در این روستا را با حضور میهمانان زیاد و خواننده و نوازنده برگزار کردند.

دادستان نهاوند افزود: با توجه به شرایط فوق قرمز و بحرانی کرونایی نهاوند و ممنوعیت هر تجمعی، عوامل انتظامی به محل عروسی در این روستا اعزام و با کسانی که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را نادیده و سلامت و جان مردم را تهدید کردند برخورد شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان حضور نوازندگان و خوانندگان در مراسمات در این وضعیت کرونایی ممنوع است به همین دلیل خواننده و نوازنده این مراسم بازداشت و آلات موسیقی هم ضبط و توقیف شد.

آزادبخت با درخواست از مردم برای درک شرایط موجود و رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا گفت: با هرگونه تجمع و اجتماعی از جمله عزا و عروسی که جان و سلامت مردم را در این شرایط تهدید کند به شدت برخورد می شود.

فرمانده انتظامی نهاوند نیز از پلمپ یک باغ رستوران در نهاوند و بازداشت دو نفر در این رابطه خبر داد.

 

 

سرهنگ احمد ساکی گفت: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا و حسب دستور دادستان مبنی بر ممنوعیت و برخورد با هر گونه تجمع و اجتماعات و عوامل آن به منظور حفظ سلامت و جان مردم، صبح امروز یک باغ رستوران به علت برگزاری مراسم عروسی پلمپ و دو نفر هم بازداشت شدند.

وی اظهار داشت: همچنین خوانده و نوازنده این مراسم هم بازداشت و آلات موسیقی و نوازندگی آنها ضبط و توقیف شد.

ساکی افزود: با توجه به شرایط بحرانی و فوق قرمز نهاوند و اولویت اصلی که حفظ جان و سلامت مردم است نیروی انتظامی با قاطعیت با هرگونه اجتماع و تجمع که سلامت مردم را تهدید کند، برخورد و عوامل آن را بازداشت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما