تازه های سایت

کد مطلب: 43605
29. مهر 1399 - 23:01
سرپرست باشگاه استقلال گفت: با محمد نادری مذاکراتی داشتیم اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احمد مددی پس از حضور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من از نگاه نمایندگان تهران در مجلس در شورای اسلامی تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه این دو باشگاه بزرگ در تهران واقع شده‌اند نمایندگان باید آستین همت بالا زده و به صورت عملی کمک کنند. در اینجا اشاره کردم دو کار و اقدام مهم مجلس می‌تواند انجام دهد، یکی بحث ارائه طرح دو فوریتی برای کمک به این دو باشگاه و الزام نهادهای خدماتی مانند شهرداری برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شان و اختصاص درصدی از درآمدهاشان با هدف  شور و نشاط اجتماعی است

وی ادامه داد: موضوع دیگری که درخواست کردم حق پخش تلویزیونی بود که در این سال‌ها مورد درخواست همه باشگاه های ایران بود و خواهشم این است که یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود. اگر این اتفاق بیفتد دیگر ما چالشی به عنوان محدودیت‌های مالی برای این باشگاه‌ها به خصوص استقلال نخواهیم داشت. چون درآمدهایی که حق پخش ایجاد می‌کند فکر می‌کنم تمام مشکلات مالی باشگاه‌های پر هوادار را پوشش خواهد داد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص طلب 200 هزار دلاری شفر و اینکه او گفته است پرداخت اقساطی را قبول ندارد، گفت: ما هم بنابر پرداخت اقساطی نداریم. به هرحال محدودیت‌های ناشی تحریم‌های ظالمانه اجازه نمی‌دهد که یک جا پرداخت کنیم. همین الان در حال برنامه ریزی هستیم که منابع مالی را تامین و بقیه بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا پنجره باز شود.

مددی در خصوص وضعیت میلیچ گفت: میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم. قرار است یک نامه به ما بدهد و ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی کنیم.

وی در خصوص اینکه شیخ دیاباته چه زمانی به ایران می‌آید، عنوان کرد: این بازیکن پرداختی صورت گرفته و تست کرونا هم داده و جوابش است. باید مجوز خروج از فرانسه را بگیرد و ما هم ویزایش را نهایی کرده‌ایم و فکر می کنم فردا یا پس فردا در ایران باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال با محمد نادری مذاکره کرده است یا خیر، گفت: با او مذاکراتی داشتیم، اما هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.

مددی در خصوص اینکه می‌گویند باید وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود، تاکید کرد: او قرضی از یک باشگاه بلژیکی آمده بود و ما وضعیت او را از طریق این باشگاه بررسی می‌کنیم . این بازیکن دوست دارد که به استقلال بیاید و امیدوارم به نتیجه برسیم.

منبع: فارس

دیدگاه شما