تازه های سایت

کد مطلب: 43561
25. مهر 1399 - 0:28
رئیس مرکز بهداشت نهاوند از تشکیل پرونده تخلف بهداشتی برای ۱۲ متصدی فروش مواد غذایی در این شهرستان خبر داد:.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خویشوند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل پرونده تخلف بهداشتی برای متصدیان ۱۲ باب مغازه فروش و عرضه مواد غذایی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: از جمله تخلفات این متصدیان عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل کسب خود می‌باشد.

وی افزود: یک باب قصابی، یک باب نانوایی، دو باب کافه بستنی و تعدادی فروشگاه جزء و عمده فروشی خواروبار از جمله مراکزی هستند که به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند همچنین گفت: ۲۵ راننده تاکسی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند به اداره تعزیرات نهاوند معرفی شدند.

وی اظهار کرد: ۲۵ راننده تاکسی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند به اداره تعزیرات حکومتی نهاوند معرفی شدند.

خویشوند با بیان اینکه این رانندگان چندین بار تذکر شفاهی دریافت کرده بودند اما به خاطر بی‌توجهی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند گفت: تخلف رانندگان عمدتا استفاده نکردن از ماسک، سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت و گرفتن پول اضافی بوده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند با اشاره به اینکه بازدید از اصناف، مراکز ورزشی و ناوگان حمل و نقل شهری به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود گفت: در بازدیدهای صورت گرفته دو مورد از اماکن ورزشی که بدون توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی سالن‌های ورزشی همچنان فعالیت داشتند با حکم دادستانی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر ممنوعیت فعالیت سالن‌های ورزشی مراکز بازی‌های رایانه‌ای نیز باید تعطیل شوند افزود: وضعیت شهرستان به لحاظ کرونا قرمز و بحرانی است.

خویشوند گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، محدودیت‌هایی در سطح شهر به وجود آمده و تعدادی از مدافعان سلامت با لباس‌های مخصوص بخش کرونا در سطح شهر تردد کرده و به افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند تذکر شفاهی می‌دهند.

وی در پایان با تاکید بر برخورد با متخلفان و تهدیدگران سلامت جامعه افزود: با توجه به اعلام محدودیت‌های استانی از سوی استاندار بازرسان ما به صورت منسجم با حضور در مراکز مختلف بر روند اجرای پروتکل‌ها نظارت کرده و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما