تازه های سایت

کد مطلب: 43552
24. مهر 1399 - 19:37
با توجه به گلایه های شهروندان نهاوندی از وضعیت نامناسب برخی از خودروهای عمومی و عدم رعایت دستورات بهداشتی توسط رانندگان، شهرداری نسبت به توزیع ماسک و ضدعفونی در بین سرویس های حمل و نقل شهر اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهرستان نهاوند در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد و اوضاع بحرانی است و هر روز بر تعداد مبتلایان به کرونا افزوده می شود.

محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اجرا شده است و تا کاهش تعداد مبتلایان ادامه خواهد داشت.

متاسفانه روزانه تعدادی از شهروندان جان خود را از دست می دهند یا به کرونا مبتلا می شوند و در بیمارستان هایی که در حال تکمیل شدن ظرفیت هستند، بستری می شوند.

شهروندان نهاوندی در پیام های مختلفی که ارسال کردند از نحوه اجرای دستورات بهداشتی در خودروهای حمل و نقل عمومی گلایه داشتند و خواستار رسیدگی به این موضوع بودند.

برخی از شهروندان نیز از سوار کردن ۴ نفر در سواری های عمومی به شدت گلایه کردند و نگران شیوع بیشتر کرونا هستند.

عملکرد تاکسیرانی نهاوند در طول دوران کرونا به شدت مورد انتقاد مردم و فرماندار شهرستان قرار گرفته است و در چندین جلسه این موضوع بیان شد.

سازمان تاکسیرانی شهرداری نهاوند نیز در راستای حفظ سلامت شهروندان و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی خودروهای حمل و نقل عمومی کرد و اعلام کرده این اقدام تداوم خواهد داشت.

دیدگاه شما