تازه های سایت

کد مطلب: 43519
19. مهر 1399 - 8:22
فرماندار نهاوند گفت: بنا بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند، با تشدید اعمال محدودیت‌ها طرح ترافیک از روز شنبه ۱۹مهرماه در سطح شهر نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در ستاد یشگیری کنترل و مقابله با کرونا ویروس (قرارگاه زیستی) اظهار کرد: همه مسئولین ادارات، ارگان های دولتی و عوامل نظامی و انتظامی کسبه و بازاریان باید، پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را به صورت اجباری انجام دهند.

ناصری گفت: همه عوامل دولتی و نظامی ضمن اطلاع رسانی و تشویق مردم به استفاده از ماسک،ازهر گونه ارائه خدمات به مشتریان، ارباب رجوع و افراد بدون ماسک در محیط های اداری ، کسبه و بازاریان تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم پیگیری‌ها و تذکرات ستاد کرونا اوضاع تاکسیرانی هنوز هم مطلوب نیست، گفت: ساماندهی اوضاع تاکسیرانی به شکل مطلوب به رئیس شورای شهر به نمایندگی از مجموعه شورا و شهرداری واگذار می شود که منتظر ایجاد تحول و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این رابطه هستیم. 

فرماندار نهاوند بر برخورد قاطعانه با هر اقدامی که منجر به خطر افتادن سلامت عموم مردم شود، تاکید کرد و افزود: تشدید نظارت ها و بازرسی از اماکن پر تردد مانند ؛ ادارات ، پاساژها ، مطب پزشکان و …تا بهبود شرایط در دستور کار قرار بگیرد.

دیدگاه شما