تازه های سایت

کد مطلب: 43513
18. مهر 1399 - 8:28
دبیر قرارگاه زیستی مقابله با کرونا نهاوند گفت: اداراتی که ناقض شیوه نامه های بهداشتی باشند به مراجع قضایی و رسانه های نهاوند معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در بازدید و سرکشی از ادارات سطح شهر گفت : متاسفانه شرایط شهرستان از نظر ابتلا به کرونا در در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی افزود: در این شرایط نیازمند همکاری ویژه مردم و مسئولین هستیم تا بتوانیم با کمک همدیگر شرایط بهتری را برای شهرستان رقم بزنیم .

دبیر قرارگاه زیستی مقابله با کرونا نهاوند، اظهار داشت : در بازدید امروز به حمدالله اکثریت مردم از ماسک استفاده می‌کردند بجز عده‌ای اندک که نسبت به این مهم سهل انگاری می کردند اما در برخی ادارات شاهد کم توجهی بعضی مسئولین و پرسنل بودیم که تذکرات جدی به آنها داده شد.

وی ضمن تقدیر از اداراتی که بصورت کامل پروتکل ها را رعایت نموده و نسبت به سلامت جامعه و ارباب رجوع توجه می‌کنند تاکید کرد : طی روزهای آینده بازدید از سایر ادارات و بانک ها و مراکز تجمع ادامه خواهد داشت ، لذا هر نهادی که در زمینه سلامت جامعه و مردم کوتاهی کند و نسبت به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی  بی‌تفاوت باشد از طریق شبکه بهداشت به مراجع قانونی معرفی و تصاویر آنها در رسانه ها انعکاس داده خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و دبیر قرارگاه زیستی مقابله با کرونا نهاوند با دعوت همگانی از عموم مردم برای رعایت مسائل بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات اضافه کرد : بخش عمده‌ای از کنترل وضعیت موجود جامعه بدست خود مردم است که اگر در این امر کوتاهی کنند سلامت عموم مردم و جامعه به خطر خواهد افتاد لذا از حضور در مراکز و کانون های تجمع تا حد امکان خودداری کنند و فقط در موارد ضروری از خانه خارج شوند .

دیدگاه شما