تازه های سایت

کد مطلب: 43496
16. مهر 1399 - 8:15
با حکم وزیر ورزش و جوانان، حمید سیفی قهرمان کشتی جهان و آسیا به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان، جایگزین محسن جهانشیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، در ادامه تغییرات مدیران کل ورزش استان‌ها، این بار نوبت به استان همدان رسید تا یک گوش‌شکسته سکان‌دار مدیریتی ورزش و جوانان همدان باشد.

وزیر ورزش درست در چند ماه مانده به پایان عمر دولت دوازدهم، دست به خانه‌تکانی ورزش در استان‌ها زده و یکی پس از دیگری، در حال تغییر مدیران کل ورزش و جوانان استان‎هاست.

ماجرا وقتی جالب می‌شود که مدیران کل جدید ورزش و جوانان اغلب از طیف گوش‌شکسته‌ها هستند و هنوز مشخص نیست دلیل این امر اتفاقی است یا ماجرایی پس پرده آن نهفته است زیرا حسن رنگرز قهرمان فرنگی‌کار کشور به عنوان مدیرکل ورزش مازندران منصوب شده و شنیده‌ها از انتخاب حمید بنی‌تمیم دیگر گوش‌شکسته کشورمان به عنوان مدیرکل ورزش خوزستان حکایت دارد.

حمید سیفی قهرمان دهه ۸۰ ورزش همدان که سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را دارد در نهایت با حکم وزیر ورزش و تأیید استاندار همدان به عنوان شانزدهمین مدیرکل ورزش و جوانان استان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منصوب شد.

مدیری با سوابق کاملاً ورزشی

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جابجایی مدیرکل دستگاه ورزش همدان اظهار کرد: قطعاً تغییر رخ داده در رأس دستگاه ورزش استان همدان را باید به فال نیک بگیریم و امیدواریم و در این راه برای دکتر حمید سیفی آرزوی موفقیت داریم.

حمدالله چاروسایی ادامه داد: محسن جهانشیر نیز در طول ۲۱ ماه مدیرتی خود زحمات فراوانی را متحول شد و کارنامه خوبی را در از خود به جای گذاشت که از زحمات وی نیز تشکر و قدردانی را داریم.

وی حمید سیفی را مدیری از جنس ورزش دانست و افزود: سیفی قهرمان بلند آوازه کشتی استان همدان از خطه نهاوند است سابقه مدیرکلی تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه دارد.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: در کارنامه مدیریتی سیفی می‌توان به سوابقی چون مدیرکل ورزش دانشگاه علم و صنعت کشور، مشاور ارشد رئیس دانشگاه علم و صنعت، عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت، عضو پژوهشگاه وزارت علوم، مشاور ورزشی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، مشاور ورزشی استاندار همدان، مشاور ورزشی نماینده مردم نهاوند در مجلس، ریاست کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی کشور و ... اشاره کرد.

وی بیان کرد: آقای سیفی در سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ در سه سال متوالی به عنوان جوان نمونه کشور معرفی شده است و قطعاً با حوزه جوانان نیز بیگانه نخواهد بود.

چاروسایی سوابق ورزشی مدیرکل جدید ورزش و جوانان را درخشان خواند و گفت: حمید سیفی سابقه قهرمانی دانشجویان جهان، قهرمانی بزرگسالان آسیا، قهرمانی تیم ملی، قهرمانی مسابقات تختی، قهرمانی و نایب قهرمانی تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی در کشورهای مختلف مدرسی فدراسیون جهانی کشتی و فدراسیون کشور، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون کشور و... را دارد و یکی از کشتی‌گیران به‌نام کشور در دهه ۸۰ است.

وی ادامه داد: دکتری مدیریت و ورزش، عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت، تألیف کتاب بدنسازی کشتی برای اولین در کشور، نگارش مقالات مختلف، مدرسی دانشگاه‌های آزاد و علم و صنعت و... نیز از سوابق تحصیلی و علمی حمید سیفی است.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز چهارشنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه قدس با حضور تقی‌زاده معاون حقوقی وزرات ورزش و جوانان کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما