تازه های سایت

کد مطلب: 43495
16. مهر 1399 - 8:13
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري باند ۳ نفره سارقان داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی، باند ۳ نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار در این خصوص شناسایی و نامبردگان در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان، مقادیری اقلام و تجهیزات سرقتی داخل خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی که دارای سابقه سرقت از یکی از شهرستان های همجوار بود، کشف شد.

سرهنگ ساکی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی، به ۱۲ فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند و یک فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: سایر اقدامات قانونی و تحویل اموال سرقتی کشف شده به مالباختگان در حال پیگیری است.

 دستگيری سارق 20 ميلياردی منزل در نهاوند

همچنین سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان از دستگيری سارق 20 میلیارد ریالی منزل توسط ماموران پليس آگاهی شهرستان نهاوند خبر داد.

دیدگاه شما