تازه های سایت

کد مطلب: 43463
14. مهر 1399 - 8:04
رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: روزانه بیش از ۵۰ نفر به بیماران کرونایی با نیاز بستری استان همدان اضافه می‌شود و هم اکنون در برخی شهرستان‌های استان کمبود تخت برای بستری آن‌ها را داریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۴ هزار و ۶۶۷ مورد رسیده است و طی شبانه روز گذشته ۵۵ مورد ابتلای بستری شده جدید در استان داشته ایم.

او افزود: در پیک سوم شیوع ویروس کرونا شمار بیماران بستری افزایش یافته است در برخی از شهرستان‌های استان با کمبود تخت  برای بیماران مواجه هستیم.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان از فوت شدن ۷ بیمار کرونایی استان طی شبانه روز گذشته هم خبر داد و  بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تا کنون، ۶۲۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند.

کرمی اظهار کرد:  تاکنون در شهرستان‌های همدان هزار و ۹۱۶ نفر، ملایر ۸۷۷ نفر، نهاوند ۴۷۵ نفر، بهار ۳۰۷ نفر، کبودراهنگ ۳۰۸ نفر، تویسرکان ۲۳۵ نفر،  رزن و درگزین ۲۲۳ نفر، اسدآباد ۱۱۵ نفر و در فامنین ۶۸ نفر بیمار کرونایی بستری شده داشته ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مهمترین راه برای کنترل بیماری کرونا داست و افزود: مردم در این شرایط تنها از طریق رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مداوم دست‌ها و زدن ماسک می‌توانند از ابتلا به این بیماری در امان باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما